ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه پیام نور از ۵ مرداد ۹۹ آغاز می‌شود و تا ۲ شهریور ادامه دارد.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص انتشار نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت‌نام، انتخاب رشته و اعلام تاریخ ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مرحله پذیرش سراسری - مهرماه سال ۱۳۹۹ منتشر شد.
در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه‌های مورخ ۹۸/۱۱/۰۷ و ۹۹/۰۱/۱۸، بدین وسیله به اطلاع همه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۳۹۹ می‌رساند، با توجه به مصوبه جلسه مورخ ۹۹/۰۴/۲۴ شورای سنجش و پذیرش دانشجو درخصوص زمانبندی جدید ثبت‌نام و اعلام نتایج پذیرش در رشته‌های با سوابق تحصیلی برای تمامی زیرنظام‌های آموزشی (شامل دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی)، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آن‌ها صرفا براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصرا به صورت اینترنتی از روز یکشنبه ۹۹/۰۵/۰۵ آغاز و در روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۰۲ به پایان می رسد.
نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره‌های مذکور از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۰۱ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در روز‌های فوق به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.
لازم به تاکید است نسخه‌های قبلی دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در تاریخ‌های ۹۸/۱۱/۰۸ و ۹۹/۰۱/۱۸ در درگاه این سازمان قرار گرفته است غیر قابل استفاده  می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر